PALEO AND LOW CARB LIFESTYLE

I feel and look like SHIT!

Go down

I feel and look like SHIT!

Post  Admin on Fri Jul 08, 2011 5:51 am

I've been on a very heavy workout lately, this being the second week, plus the fact, I've been on VERY HEAVY CARBS for 3 weeks now, no problems with health, fucking mood is well, alright, under control, last night, BP was up, well, what do you expect with carbs, plus lack of sleep. I did pack on more muscle as what I wanted, so now, it's "WELCOME HOME TO ZERO CARBS" again.
I stop all carbs tomorrow, last meal tonight, enjoy it while I can, tomorrow will go on a 24hr fast, then back to high fat again.

I needed to do this to see how far I would get, before shit hits the fan. Have to travel next week on, lots of travelling in fact, so food wise will have to source and fasting will be the game. This carbs shit, damn, makes me feel so tired man!! Mad Mad YAWWWNN!!!

Admin
Admin

Posts : 498
Join date : 2010-12-30
Age : 54

http://paleolifestyle.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  Guest on Fri Jul 08, 2011 7:33 am

i am seasoning 1.2kg of sioba tonight and stewing 1kg of mutton... havent decided what yet...

roasting tomorrow!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  Admin on Fri Jul 08, 2011 8:41 am

Fresh wrote:i am seasoning 1.2kg of sioba tonight and stewing 1kg of mutton... havent decided what yet...

roasting tomorrow!

So what? You think I cannot cook meh? Mad

I already have, FROZEN and VACUUM PACKED, 6kgs of Mutton Rendang. Tomorrow I will collect Ribeye steak with the RIBS, OOooowwww!!! Flame Broiled! Ohhh....yeaaaa.......

Admin
Admin

Posts : 498
Join date : 2010-12-30
Age : 54

http://paleolifestyle.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  Guest on Fri Jul 08, 2011 8:49 am

lol... who dares to say you cannot cook... maybe will see u there. low on supply.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  Admin on Fri Jul 08, 2011 9:49 am

Fresh wrote:lol... who dares to say you cannot cook... maybe will see u there. low on supply.

CB, understatement of the year lah....TWO FRIDGES, packed with MEATS, open only everyone who sees the freezer also will say "WAH! Nin Nah Bey a!!" affraid affraid lol! lol!

Admin
Admin

Posts : 498
Join date : 2010-12-30
Age : 54

http://paleolifestyle.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  king on Mon Jul 11, 2011 1:23 am

open invite pls
i want to go your house and eat theose meats too! pirat

king

Posts : 60
Join date : 2010-12-31

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  xtrocious on Mon Jul 11, 2011 2:14 am

king wrote:open invite pls
i want to go your house and eat theose meats too! pirat

It's like Hotel California hor...

You can check in anytime you want but you can NEVER LEAVE Razz

xtrocious

Posts : 161
Join date : 2010-12-30
Age : 50
Location : West Singapore

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  Admin on Mon Jul 11, 2011 3:14 am

king wrote:open invite pls
i want to go your house and eat theose meats too! pirat

Eat MY meat ai mai? Wahahahaha!

Admin
Admin

Posts : 498
Join date : 2010-12-30
Age : 54

http://paleolifestyle.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  Admin on Mon Jul 11, 2011 3:14 am

xtrocious wrote:
king wrote:open invite pls
i want to go your house and eat theose meats too! pirat

It's like Hotel California hor...

You can check in anytime you want but you can NEVER LEAVE Razz

You smart lah X. Laughing Laughing Laughing lol!

Admin
Admin

Posts : 498
Join date : 2010-12-30
Age : 54

http://paleolifestyle.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  king on Tue Jul 12, 2011 6:29 am

eat ur meat?
i cut and burn it!
ai my? Twisted Evil

king

Posts : 60
Join date : 2010-12-31

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  Admin on Tue Jul 12, 2011 11:01 pm

king wrote:eat ur meat?
i cut and burn it!
ai my? Twisted Evil

Lai lor! scratch lol! lol!

Admin
Admin

Posts : 498
Join date : 2010-12-30
Age : 54

http://paleolifestyle.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  king on Wed Jul 13, 2011 3:30 am

seow lang! Shocked

king

Posts : 60
Join date : 2010-12-31

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  Admin on Wed Jul 13, 2011 4:36 am

king wrote:seow lang! Shocked

Kekekeke....anyway, I'm back to normal, not bad leh, 3 weeks eat rubbish, (pants also tighter) then cut off go back to zero, all almost gone, training extra extra siong, only shitty thing I hate about going back and forth is the headaches! Knn, buay tahan man! I don't want to go or well, TRY not to go down this road again.

Admin
Admin

Posts : 498
Join date : 2010-12-30
Age : 54

http://paleolifestyle.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  chickenbackside on Wed Jul 13, 2011 5:50 am

So now back to handsome liao is it?

How? Got open invite rendang party?

chickenbackside

Posts : 92
Join date : 2011-01-05

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  Admin on Wed Jul 13, 2011 9:58 am

chickenbackside wrote:So now back to handsome liao is it?

How? Got open invite rendang party?

Can lor, you tell me when I can I will say ok lor. I next week in Perth and Brisbane, then BKK, Penang, Shanghai.

Not I chow, boh pian, server need me to service. Sept ai mai?

Admin
Admin

Posts : 498
Join date : 2010-12-30
Age : 54

http://paleolifestyle.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  piyopico on Wed Jul 13, 2011 11:36 am

Admin wrote:
king wrote:seow lang! Shocked

Kekekeke....anyway, I'm back to normal, not bad leh, 3 weeks eat rubbish, (pants also tighter) then cut off go back to zero, all almost gone, training extra extra siong, only shitty thing I hate about going back and forth is the headaches! Knn, buay tahan man! I don't want to go or well, TRY not to go down this road again.


Tink you got bipolar like Ris Low ..................... torture yourself macham SM.


lol! lol! lol!


piyopico
Moderator

Posts : 72
Join date : 2011-01-04

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  Admin on Wed Jul 13, 2011 2:36 pm

piyopico wrote:
Admin wrote:
king wrote:seow lang! Shocked

Kekekeke....anyway, I'm back to normal, not bad leh, 3 weeks eat rubbish, (pants also tighter) then cut off go back to zero, all almost gone, training extra extra siong, only shitty thing I hate about going back and forth is the headaches! Knn, buay tahan man! I don't want to go or well, TRY not to go down this road again.


Tink you got bipolar like Ris Low ..................... torture yourself macham SM.


lol! lol! lol!

Puki, no pain no gian, sorry, gain. lol!

Admin
Admin

Posts : 498
Join date : 2010-12-30
Age : 54

http://paleolifestyle.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  chickenbackside on Wed Jul 13, 2011 3:58 pm

Admin wrote:
chickenbackside wrote:So now back to handsome liao is it?

How? Got open invite rendang party?

Can lor, you tell me when I can I will say ok lor. I next week in Perth and Brisbane, then BKK, Penang, Shanghai.

Not I chow, boh pian, server need me to service. Sept ai mai?
You come back then say lah. Busy man.

So long away, use hotel gym is it?

chickenbackside

Posts : 92
Join date : 2011-01-05

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  Admin on Thu Jul 14, 2011 1:21 am

chickenbackside wrote:
Admin wrote:
chickenbackside wrote:So now back to handsome liao is it?

How? Got open invite rendang party?

Can lor, you tell me when I can I will say ok lor. I next week in Perth and Brisbane, then BKK, Penang, Shanghai.

Not I chow, boh pian, server need me to service. Sept ai mai?
You come back then say lah. Busy man.

So long away, use hotel gym is it?

Bro. Sure one lah, if not gym, I relax lor, my 6 days will be work, I have to shift two servers back to Singapore,
apart from a load of programming. Wife following me along, she's never been to Oz, this will be my 5th time, 4 times all
during major exercise, Wallaby, yeah, I didn't have time then either to go walk around. My whole team flew out of Oz within 48hrs of exercise completion.

Admin
Admin

Posts : 498
Join date : 2010-12-30
Age : 54

http://paleolifestyle.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: I feel and look like SHIT!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum